Returnering

 Hvis du ønsker at sende en vare retur, skal du gøre følgende:

1) Udfyld vores online RETURSKEMA og tryk “SEND”

2) Pak varene forsvarligt!

3) Send pakken. (køb GLS returlabel)

Returvare(r) skal sendes til adressen:

Cyber Farm ApS
Islevdalvej 142, 1
2610 Rødovre
Att: RETUR + ORDRENUMMER

Du er selv ansvarlig for, og betaling af returforsendelsen. Vi anbefaler, at du sender retur med GLS. Du kan bestille en GLS returlabel hos os – Køb GLS returlabel her

Der er også muligt (efter aftale) selv at aflevere returvarer på adressen indenfor butikkens åbningstider.

Returnering af varer:

  • Skriv IKKE på emballagen.
  • Brug KUN klar tape på emballagen.
  • Sørg for at varen er forsvarligt indpakket.
  • Når du returnerer til os er det vigtigt at originalemballagen er intakt.
  • Husk at vedlægge en kopi af faktura eller kvittering.

Emballage:

Hvis du beskadiger, skriver på eller mister originalemballagen, betragtes det som en værdiforringelse af varens værdi og et beløb, svarende til værdiforringelsen, vil blive fratrukket returbetalingen.

Ønsker du at returnere en vare er det derfor er vigtigt at varen inkl. alt tilbehør pakkes forsvarligt ind – enten i en ydre papkasse eller med bobleplast (NB. der må kun bruges klar pakketape på originalemballage!).

Eventuel medfølgende software må ikke være aktiveret eller plombering skal være intakt. Kort fortalt, skal varer altid returneres og modtages hos os i minimum samme stand som da de blev afsendt herfra. Derfor beder vi dig sørge for, at varen er grundigt indpakket.

Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller sendt til posthus eller pakkeshop.

Varer uden returret omfatter blandt andet:

Skaffevarer, special-byggede varer, varer afklippet efter mål, in-ear hovedtelefoner, software og produkter som efter åbning ikke kan sælges igen.

Tilbagebetaling:

Tilbagebetaling sker hurtigst muligt og senest 7 dage efter vi har modtaget varen.

BEMÆRK:

Vi kontroller ALTID vores returvarer og du kan miste dit købsbeløb helt eller delvist, hvis varens værdi er forringet fordi et eller flere af følgende forhold gør sig gældende:

  • Varen har været taget i brug.
  • Varen er blevet beskadiget eller bærer tydelige tegn på brug.
  • Varens originale emballage, som også betragtes som en del af varen, er beskadiget og/eller bærer præg af at have været åbnet, hvormed varen ikke kan pakkes ned og sælges igen som en ny vare.
  • EAN- og offentlige kunder har ingen returret med mindre andet er skriftligt aftalt.

Se vores handelsbetingelser: klik her